torsdag 7 juli 2011

Frånvarande?!

Ja, för er som undrar så beror min dåliga uppdatering på ett envist magvirus (enligt vårdcentralen, men idag ska jag få kolla upp om detta är anledningen till att magen krånglar) men jag lever i alla fall, även om jag har ont och mår illa.

Hur som helst så var ju jag och sambon i Tranås och där hittade jag en jättesöt krok. Denna har jag tänkt att ha på den lilla gästtoalett som vi ska göra i ordning på bottenvåningen. Det är redan förberett med rör och liknande, så det är i princip bara att kakla och koppla in :)

På bilden ser ni planlösningen på bottenvåningen (i dagsläget finns bara badrum på andra våningen) och den lilla gästtoaletten kommer ligga under trappan. Planlösningen stämmer inte exakt, men ni får ju en liten bild av hur det kommer att se ut i alla fall!


(Bild från fastighetsbyrån)



Läääängtar nu!!!

Kram Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar hos mig!
Kram Sofi