fredag 1 juli 2011

Tävlingen med stort T

Nu är jag med och tävlar i en tävling som jag verkligen hoppas att jag kommer vinna. Skulle bli sååååå glad då!

Det är Josefin med bloggen In My House som lottar ut en väldigt tjusig lampa dagen till ära då hon kommit upp i 800 000 besökare! Hon har inte bara en underbar blogg utan även en butik (med webshop) som kan göra vem som helst grön utav avund. Även butiken heter In My House och jag skulle inte ha ngt emot en rejäl shoppingrunda där :)

Här är Josefins butik och lampan man kan vinna!





Nu blir det en tripp till Tranås för min och sambons del. Har ni vägarna förbi denna stad kan jag tipsa om både Molly's hus och Forma Rum som är två underbara affärer!

Trevlig helg på er!
Kram Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar hos mig!
Kram Sofi