onsdag 27 juli 2011

Imorgon...

...Är den stora dagen äntligen här. Vi får tillträde till vårt hus!!!
Som vi har längtat, planerat och funderat och nu är det äntligen dags. Ska vara på banken imorgon eftermiddag, sedan blir det nog raka spåret ut till huset med kofoten i högsta hugg, för att riva upp golvet (ett slitet fullt laminatgolv som inte passar i mitt hus från 1909). Spännande!!

Ska försöka dokumentera processerna så gott det går :)
Vaknade 04:55 imorse och kunde inte somna om, så jag har redan hunnit komma upp i flera tusen på bara Flügger-saker (jag föredrar att använda Flügger som jag tycker har väldigt hög kvalitet på sina produkter), tur att vi fick 20% rabatt på färg från dem!

Sen blir det en liten fanfar till mig idag med, dagen för min 28:e födelsedag är nämligen här!


Kram på er och ha en skön onsdag!
Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar hos mig!
Kram Sofi