fredag 15 juli 2011

Här har jag hållit hus...

...ja, som ni ser på bilden nedan så har det spenderats en del tid vi sjön, med fiske och bad - så underbart!!! Känns att man är ledig nu, men trots att jag inte klarat av min första semestervecka än och dessutom har fyra kvar, så börjar jag få lite "söndags-ångest". Men jag SKA ta det LUGNT och NJUTA av att vara ledig :)


.PS. Den stora drog jag upp ;)


Sen har jag ett tips för alla med husdjur, vars djur gärna spiller vattnet omkring sig på golvet (tänker väl mig mest hundar och katter nu). Jula har en superbra "bricka" som jag hade till min andra katt och den funkade super (innan vi skaffade denna höll golvet på att bli förstört). Jag har dessutom pimpat den nya lite inför lille Sixtens ankomst :) Brickan hittar ni här...




Ha det skönt i det fina vädret!
Kram Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar hos mig!
Kram Sofi